Friday, April 18, 2008

demon girl as a student...

pade yg nengok blog nie...
msti da kenal saper aku kn....
heheh
sorng yg giler...
x penah sehat...otak sentiase x stabil.. heheh
pasal aku yg dulu tu x yah la kenal ek...
da lepas pon...
rase nye yg korng nk tau pon...
pasal skolah aku dulu....
memuler aku blaja kt tadika kemas...erm x tau la name penuh tadika tu ape...
heheh
aku kenal tadika tu dgn name tadika kemas kt kampung baru....
pastu aku sklah kt skolah yg paling besh bg aku...
convent bukit nanas (CBN daaa)
hhe
kt si2 best sgt...
aku skola kt sane dr dajah 1 smpai le form 4 bln empat...
hhhehe
pastu pindah g msk MRSM..
mase kt MRSM ok la
x la se best waktu CBN lu...
tp boleh la idop....
pas form 5 msk lak matrik mlake... (KMM)
kt situ pon ok la...
sonok la gak
pastu msk la aku kt UMP yg terchenta ini....
heheh
memule cm x best...
sbb.....
ade la...mane leh g tau.. :P
hehehe
tp skang ni da best....
ramai yg aku kenal kt sini....
heheh

No comments: